2010 m. liepos 7 d., trečiadienis

Užburti ratai... su LIUSI

LIUSI, Tu kaip nenuspėjama jūra, niekad nenuspėsi ar ramybe dvelksi ar pakylėsi ant bangų, ar sukelsi audrą, iš kurios teks kapstytis, kad išnertum. Tavo nenuspėjamumas mane drasko. Drasko ne tik mane, bet ir mano gyvenimą. Ar junti kaip viskas griūna? Ar matei kai pakylėjai, kiek aš planų turėjau, kiek sugebėjau padaryti ir kiek galėjau lėkti? O kas dabar? 

LIUSI, pykstu ant Tavęs, kad darai tokius eksperimentus su manimi. Pavargau būti mėtoma! Tu neturi teisės žaisti žmonėmis, jie to nenusipelno. 

LIUSI, laukiu dienos, kai Tu visgi pasitrauksi į nuošalę ir leisi man pačiai tvarkytis. Nenoriu Tavo nematomų rankų pagalbos, nenoriu pagalių į ratus. Noriu pati. Tačiau, kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad man reikia su Tavimi susigyventi. Man negera nuo Tavęs. Nesugebu judėti ir žingsniuoti į priekį. Jaučiuosi kaip laivas pririštas uoste ir blaškomas bangų, kuris atitrūkęs neturės krypties, o ir toliau plaksis šonais į pakrantę. 

LIUSI, Tu kaip voras. Tu mezgi nepakartojamus tinklus, o visi žavisi jais net aikčiodami, tai tarsi stebuklas ir harmonija. Bet Tu savo tinklais tykai iš pasalų ir pastoji kelią žaliems ir nepatyrusiems. Juos suki ir veji į kamuoliuką, iščiulpi paskutinius syvus ir palieki to nuostabaus voratinklio pakraštyje tik likučius. Ar iš jų gali atsigauti žmogus? Ar žmonės būna tiek pajėgūs, kad atgytų iš ten?

LIUSI, keista, bet aplinkiniai netiki, kad Tu esi. Jie sako, kad tai mano išmonė. Prarandu tikėjimą žmonėmis, užsisklendžiu savy ir dar labiau kovoju su Tavimi. Užburti ratai... 

15 komentarų:

  1. Tikiu, kad yra žmonių, kurie patekę į tavo padėtį, galėtų mane vadinti LIUSI. Žinok, nebekalbėk su ja ir tiek. Ji ras naujų draugų, tu taip pat

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ji mano dalis. Kžaip aš galiu nekalbėti? Ji many gyvena, ji valdo mano gyvenimą? Jei nekalbėsiu su ja, paliksiu ir save. Ar man laikas išeiti?

    AtsakytiPanaikinti
  3. O gal jai laikas išeiti? Gal jai reikia nebeleisti gyventi savy ir suteikti daugiau vietos sau pačiai?

    AtsakytiPanaikinti
  4. "LIUSI, laukiu dienos, kai Tu visgi pasitrauksi į nuošalę ir leisi man pačiai tvarkytis. Nenoriu Tavo nematomų rankų pagalbos, nenoriu pagalių į ratus. Noriu pati... Jaučiuosi kaip laivas pririštas uoste ir blaškomas bangų, kuris atitrūkęs neturės krypties, o ir toliau plaksis šonais į pakrantę".

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ar šitaip gali būti,tai panašu į šizofreniją?

    AtsakytiPanaikinti
  6. o Tu gydytojas, kad taip greit diagnozę parašei? Gydytojai prieš rašydami diagnozę tiria ir stebi...

    AtsakytiPanaikinti
  7. ne ,ne gydytojas,tik manau jog visą tai truputį baisu,man primena mistinį siaubo trilerį.Nieko įžeisti ar sukelti pykčio ir neigiamų emocijų nenorėjau ir nenoriu,man tiesiog įdomu.ir diagnozės jokiu būdu nekeliu,tik klausiu

    AtsakytiPanaikinti
  8. Cia tai baika.Manyje gyvenam keturiese :) ir kuo puikiausiai sutariam.. Kiekviena Dalis papildo kita , o visuma sudarom Tobula As..Beveik tobula,nes iki Tobulybes Mums dar toli..Svarbu harmonija tarp visu saves daliu.. Nes tai viena As.

    AtsakytiPanaikinti
  9. man irgi įdomu, kas tai..? bet atsakymas matyt dar pakeliui

    AtsakytiPanaikinti
  10. čia ką šneka apie tobulumą Frankl'is: http://savyje.blogspot.com/2010/05/tobulumui-ribu-nera.html

    AtsakytiPanaikinti
  11. Taja,tavyje gyvena keturiese,kaip suprantu,viena-Taja.Kokie kitų trijų Dalių vardai,ar bevardžiai :)?

    AtsakytiPanaikinti
  12. Taja-vienas is nicku virtuale :) Manau jokio skirtumo manes Kitu vardai.Tai tik man svarbu.kartais.

    AtsakytiPanaikinti
  13. jei siekiate tobulumo, tai vadinasi sugyvenate, teisingai supratau Taja? - kaip tai pasiekiate?

    AtsakytiPanaikinti
  14. Vis ieskau harmonijos savyje,gamtoje,kituose :) ir santykiuose su kitais :)

    AtsakytiPanaikinti