2010 m. balandžio 3 d., šeštadienis

Aš taip pat...


"Aš taip pat" - šie žodžiai jau porą valandų skamba mano galvoje. Kodėl?

Buvau filme, kurio pavadinimas "Aš taip pat", bet tai ne dėl to. Jie skamba, nes aš atradau keliuose aktoriuose dalelę savęs. Tai blaškymasis ir nežinojimas, ką pasirinkti. Norų ir jausmų kova. Baimė pripažinti, kad būna ir silpnumo akimirkų. Abejonė ar atsiverti, ar patikės tuo kiti? "Kitokio" jausmas. Žmonių žodžiai: "Taip negali būti". Kartais daug siekdama ir sugebėdama, vis tiek jaučiuosi vaiku. Vaiku, kuriam reikia šilumos, nuoširdumo, žaismo širdyje ir švelnių prisilietimų. O gal to reikia visiems?

Susipažinti su šiuo filmu galite čia. Tai sukrečiantis filmas vienu ar kitu rakursu. Istorija paremta tikrais faktais. Iškelianti problemą į viešumą ir verčia vėl ir vėl iš naujo įvertinti situaciją, nes juk ne visada būna taip, kaip mums atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Tai KINO PAVASARIO filmas... po jo širdyje kalasi nauji daigai. PAVASARIS!

1 komentaras:

  1. Dar yra galimybė pamatyti šį filmą nemokamai: http://www.15min.lt/naujiena/ziniosgyvai/dalyvauk/as-taip-pat-noriu-buti-laimingas-15-91984

    AtsakytiPanaikinti